středa 4. prosince 2013

Ledové království

Nebojácná a věčně optimistická Anna se vydává na velkolepou výpravu v doprovodu drsného horala Kristoffa a jeho věrného soba Svena, aby nalezla svou sestru Elsu, jejíž ledová kouzla uvěznila království Arendelle do věčné zimy. Na své pouti se Anna a Kristoff setkávají s podmínkami, které si nezadají s nejvyššími velehorami světa, mýtickými trolly a legračním sněhulákem Olafem, a navzdory drsným živlům se zoufale pokoušejí dosáhnout svého cíle dříve, než bude zcela pozdě.
Tenhle popis a taky to, že se jedná o pohádku z dílny firmy, co má na svědomí pohádku Na vlásku, mě ujistilo v tom, že věk nevěk, tohle prostě musím vidět v kině a 3D. 

No jo, jenže.....nebude to vypadat blbě, když bude plné kino dětí a já? :D 
V té chvíli jsme dostala výborný nápad. Buď si seženu víc dospělých (mezi blázny se jeden navíc ztratí) a nebo si seženu nějaké děti ať to vypadá, že jdu jako doprovod, kterého to vůbec, ale vůbec nezajímá.
Využila jsem sraz s kamarádkama a tu jedinou, co má ještě školou povinné dítě jsem začala lanařit, jestli nááááhodou nechce vzít dceru do kina. Že bych se teda jako přidala, aby tam neseděla sama, že :)
No a co z toho vzniklo? Do kina nás šlo 6 dospělých :D A aby jsem ten věkový průměr snížila na přijatelnou mez, vzala jsem i synovce. Za popcorn, colu a lístky zdarma se chudinky moje malé obětovali a přežili pohádku se mnou.
Samozřejmě byl srandy kopec, přemýšleli jsme s holkama, jak se přizpůsobit dětskému publiku, co v kině bude. Nápady, že si vezmeme lístky každá do jiné řady, abychom na sebe mohli volat, že po sobě budeme házet popcorn a běham to kině nahoru a dolů se líbily nejvíc mě a Lucce, zbytek se na nás díval trošku s nadhledem :D 

Před kinem jsme se vyfotili s pravěkou příšerou, nakoupili popcorny a coly a huráá k uvaděči. Udělal trošku chybu, že nám nabídl, jestli na barvu 3D brýli máme nějaké speciální požadavky. :D Kdo si jaké vybral uvidíte na fotce níž. Myslím, že z nás měl dost. 

Nezbytná fotka u plakátu pohádky proběhla a mohli jsme jít do sálu.Ještě jsme se naposled ujistili, že asi budeme vypadat hodně blbě mezi těma dětmi a vkročili jsme do jámy lvové.
A tady nastalo velké překvapení - v sále kromě nás byly už jen dvě slečny, cca 16 let:D Takže jsme se všichni společně zasmály, slečny vypadaly, že z toho mají taky velkou srandu (možná měly stejné obavy na začátku jako my nebo na něčem jely ) :D 
Každopádně pohádka byla skvělá, úplně nejlepší byl Olaf, škoda, že nedostal v pohádce větší roli, s ním si dovedu představit celou pohádku (pokud ji natočí, chci podíl), nálada ještě lepší a příště jdeme zase :D

Úplně bych zapomněla...celý film provázela super hudba, ale ustřední píseň v podání Demi Lovato mě chytla za srdce.... tak mrkněte :) https://www.youtube.com/watch?v=LJveZntjofk



1 komentář:

  1. pohádka byla moc hezká a atmosféra v kině suprová :-) Těším se na další podobnou akci :D L.

    OdpovědětVymazat