neděle 8. prosince 2013

Cvičení, TRX a Já

Momentálně se pohybuji v termínech jako triceps, biceps, ježíšek, veslo, kladívkový přítah, plié dřepy, zkracovačky atd.

Když jsem se konečně rozhodla začít cvičit, nešla jsem na to od lesa jako většina lidí a nezačala jsem pozvolna doma, ale vlítla do toho rovnýma nohama.
  • Bod 1 - nákupy. Nejlepší bod na seznamu, to mi dosvědčí skoro každá žena. Škoda, že jsem u tohoto bodu i neskončila :D Začala jsem nákupem tepláků a trička, to přece ke cvičení potřebuje každý ne? :D (dobře, koupila jsem si i další věci na sebe, přiznávám :)))
  • Bod 2 - jasný, ještě potítka na ruce, jsem to já ale sklerotik (aneb jak znovu jít nakupovat a pořídit si spoustu dalších věci) :D
  • Bod 3 - vybrat posilovnu. 
Tohle byla lehká práce, známe se, žádná ženská nechce, aby chlapi viděli jak se potíme, hekáme a vypadáme jako po 12 hodinové šichtě v dole :D Nějak jsem ještě nepřišla na ten fígl, abych v posilovně nebo při cvičení doma vypadala takhle 
spíš vypadám nějak tak
no a chápete, že před těmito exempláři by nikdo takhle vypadat nechtěl :)))

Takže moje volba padla na posilovnu pouze pro ženy a nejblíž jsem měla - Fitko pro ženy.
  • Bod 4 - objednat se a začít cvičit. Předem jsem si telefonicky domluvila hodinu s trenérkou Janou a v daný den a hodinu stepovala převlečená a nažhavená do cvičení před recepcí. Jako první mi udělala InBody test. Na přístroj jsem lezla s představou, že teď bude trenérka zírat, jak má vypadat perfektní postava, mám max kilo, dvě navíc, což se po pár hodinách v posilovně ztratí a potřebuju jen trochu zpevnit. Hmotnost vyšla náádherně v daném rozmezí, takže jsem se začala usmívat s pocitem, že jsem naprosto v klidu. Pak přišel první úder. Množství tuku v těle nad limitem? Tolik? Vždyť kila jsou v pohodě, to jsem jako celá z tuku? Vždyť zase tolik špeků nemám, panáček Michelin nejseeeeem, fňuk :) Max špíček na břiše, sem tam :D Následoval druhý úder. Množství kosterního svalstva pod limitem. A do háje...že nemám nějaké svaly nebo ty co mám, že nejsou úplně na jedničku s hvězdičkou vím, ale žádné? Probraly jsme změnu jídelníčku, co a jak budeme cvičit a šly na to. Po dvou hodinách jsem byla znovu převlečená a nažhavená, ale maximálně na to odplazit se domů a zdechnout :D 
  • Bod 5 - chodit cvičit pravidelně dle vypracovaného soupisu. To jsem ještě netušila, že plánem trenérky je zlikvidovat mě :D Hodina v posilovně se protáhne vždycky na 2 a ke konci je ze mě udýchaná, zpocená a funící troska. 


Když jsem se rozhodla, že cvičit budu i doma, přišel další bod na seznamu.

  • Bod 6 - koupit posilovací nářadí. Pořídila jsem si činky, posilovací háky a můj vysněný TRX systém. Tohle vše teď používám ke cvičení. Co je to TRX systém, k čemu slouží a jak na něm cvičit najdete tady http://www.trxsystem.cz/co-je-trx-system/
No a protože se za sebe nestydím, tak tady pár fotek teď a jak budu vypadat časem..... jooo jasně, je to sen, ale sny jsou od toho, abychom si je plnili ne :)) Takže dočíst článek a vrhněte se na to :)

2 komentáře:

  1. Jo, jo, držím ti palce, ať ti ten elán dlouho vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no teda, ty vážně cvičíš!!! Já jsem pořád ve fázi teorie :-) :-)

    OdpovědětVymazat