pondělí 30. prosince 2013

2014

Jak si pročítám své oblíbené blogy, zaujala mě Růžová panda. Jejich 50 předsevzetí do Nového roku je naprosto úžasných a spoustu věcí ani neznám. S dovolením některé body převezmu a pokusím se v příštím roce je dodržet.


01.) Pustím si všechny filmy, co jsem jako malá milovala - Nekonečný příběh, Angeliku, po 150té Pomádu, Přátelé Zeleného údolí, večerníčky jako Káťa a Škubánek, Kosí bratry, Příběhy Tipa a Tapa, kominíka Sazínka.

02.) Mohla bych zkusit kouknout aspoň na jeden horor a nepištět u toho, neschovávat se pod deku, nechodit 30x za film na záchod, napit se nebo udělat něco strašně důležitého, co zrovna v té chvíli nepočká  :D
03.) Budu si kupovat věci jen tak pro radost a nenechám si od nikoho do toho kecat.
04.) Udělám každý měsíc několik nestereo věcí.
05.) Budu víc číst.
06.) Udělám si jednou měsíčně válecí sobotu. Budu celý den v pyžamu, číst, koukat na filmy, poslouchat hudbu, nebudu vařit, ale vyjím jídlo z lednice. 
07.)  Zastavím se kdykoliv uvidím něco krásného. Obzvlášť tenhle bod se mi u pandy moc líbí. Přestanu spěchat, začnu se víc kochat tím, co je kolem nás. 
08.) Budu dělat věci ,co mě baví a říkat, co si myslím. Abych jednou, až se ohlédnu zpět nelitovala věcí, co jsem nestihla a neřekla.
09.) Denně obejmu aspoň 3 lidi.
10.) Začnu se víc učit anglicky.
11.) Přihlásím se na kurz photoshopu.
12.) Nechám si udělat boudoir fotky.
13.) Navážu nová přátelství.
14.) Budu říkat lidem, že je mám ráda jen tak, protože zrovna chci a cítím to tak. 
15.) Šíleně moc se zamiluji. 
16.) Každý měsíc uvařím jedno nové jídlo.
17.) Budu víc vyšívat a dokončím ten prokletý Pařížský trh.
18.) Koupím si nový foťák a začnu fotit věci kolem sebe jen tak pro potěšení.
19.) Objednám si jídlo v restauraci jako překvapení.
20.) Kouknu se na film, který znám, ale v jiném jazyce. Takový Pán prstenů maďarsky bude žůžo dobrodrůžo :D
21.) Budu se víc smát a užívat si života.
22.) Koupím si nějaký časopis, co jsem žrala jako malá... čtyřlístek, sluníčko, bravo atd a přečtu si ho v čekárně u doktora :D 

Tak šťastný a veselý Nový rok 2014 a ať je tisíckrát lepší než ten letošní :))


http://ivapazderkova.svetu.cz/158-blondata-predsevzeti.html

Žádné komentáře:

Okomentovat